Ինչպես ստեղծվեց Nike-ը

1993 թվականին Nike ընկերության հիմնադիր Ֆիլ Նայթը հռչակվեց որպես մարզական աշխարհում մեծ ազդեցություն ունեցած մարդ: Ձեզ ենք ներկայացնում Nike-ի ստեղծման պատմությունը` լի վերելքներով ու վայրէջքներով: Ամեն ինչ սկսվեց 1960 թվականին, երբ Nike-ի հիմնադիրները՝ Ֆիլ Նայթն ու Բիլ Բոուրմենը նկատեցին կոշիկների անորակությունը: Ֆիլ Նայթը վազորդ էր, իսկ Բիլ Բոուրմենը նրա մարզիչը,...

375
nike-3

1993 թվականին Nike ընկերության հիմնադիր Ֆիլ Նայթը հռչակվեց որպես մարզական աշխարհում մեծ ազդեցություն ունեցած մարդ:
Ձեզ ենք ներկայացնում Nike-ի ստեղծման պատմությունը` լի վերելքներով ու վայրէջքներով:
Ամեն ինչ սկսվեց 1960 թվականին, երբ Nike-ի հիմնադիրները՝ Ֆիլ Նայթն ու Բիլ Բոուրմենը նկատեցին կոշիկների անորակությունը: Ֆիլ Նայթը վազորդ էր, իսկ Բիլ Բոուրմենը նրա մարզիչը, հետևաբար երկուսին էլ սկսում է անհանգստացնել այդ միտքը: Շուկայում գոյություն ունեցող ապրանքանիշերն աչքի էին ընկնում գնային բարձր աստիճանով, ինչը ոչ բոլորին էր հասանելի: Այդ էր պատճառը, որ Ֆիլ Նայթը որոշում է ստեղծել սեփական բիզնեսը՝ չունենալով բավարար ֆինանսական միջոցներ, սակայն ունենալով մեծ ցանկություն: Ընկերությունը սկզբնական շրջանում կրում է Blue Ribbon Sports անվանումը:
1963 թվականին Ֆիլը ճապոնական Onitsuka ընկերության հետ կնքում է պայմանագիր սպորտային կոշիկների մատակարարման համար:

Անվանում և լոգոտիպ

1964 թվականին հայտնի վաճառքի մենեջեր Ջեֆա Ջոնսոնն առաջարկեց Nike անվանումը՝ կապված հաղթանակի աստված Նայկի հետ: Նոր անվանումն իր մեծ դերն ունեցավ ընկերության զարգացման գործում:
1970 թվականին ընկերությունն արդեն ուներ մի քանի խանութ-սրահներ, իսկ 1971 թվականին նրանք վաստակեցին իրենց առաջին միլիոնը:
Հանդիպելով դժվարությունների՝ հիմնադիրները որոշում են ընդլայնել իրենց բիզնեսի սահմանները՝ ստեղծելով վաֆլե ներբանով սպորտային կոշիկներ, որոնք դուր են գալիս ոչ միայն սովորական գնորդներին, այլև մարզիկներին:
1972 թվականին ընկերությունը հիմնում է գործարան շուրջ 250 աշխատակիցներով:
nike-5
1982 թվականին վաճառքը սկսում է անկում ապրել, քանի որ շուկայում ակտիվորեն մրցակցում էին այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք էին Puma-ն, Asics-ն ու Adidas-ը: Վաճառքում հայտնվեցին բասկետբոլիստների համար նախատեսված սպորտային կոշիկներ բոլորին հայտնի Մայքլ Ջորդանի համար: Այդ ժամանակահատվածում Nike-ը հասնում է հաջողության բարձրակետին, քանի որ բոլորը ցանկանում էին կրել այնպիսի կոշիկներ, ինչպիսին կրում էր Մայքլ Ջորդանը:
1985 թվականը ընկերության համար դառնում է ճգնաժամային, ընկերությունը կրճատում է աշխատողների ու արտադրանքի քանակը՝ ամբողջ ջանքն ֆինանսական հնարավորություններն օգտագործելով գովազդների համար:
Գնորդների ուշադրությունն ու մրցակիցների դեմ պայքարելու համար Nike-ը ստեղծում է AirMax սպորտային կոշիկներ, որոնք մեծ հաջողություն բերեցին ընկերությանը:
1990-ական թթ. Ընկերությունն ակտիվորեն ստեղծում է նոր խանութ-սրահներ, գնորդները հնարավորություն են ստանում օնլայն գնումներ կատարելու, իսկ տեսահոլովակները հիացմունք են առաջ բերում դիտողների մոտ:
2004 թվականին Ֆիլ Նայթին կարճ ժամանակով փոխարինում է Ուլյամ Պերեսը, իսկ երկու տարի անց ընկերությունը գլխավորում է Մարկ Պարկերը:
Այսօր Nike-ը արտադրում է հագուստ ու կոշիկներ, բաճկոններ, գլխարկներ և այլ օգտակար իրեր՝ դառնալով սպորտային ապրանքներ արտադրող լավագույնը ընկերություններից մեկը:

In this article


Join the Conversation