15 ՄԻՋՈՑ ՔՈՒՆԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ

Կյանքի ժամանակակից ռիթմով պայմանավորված շատ հաճախ խախտվում է մեր քունը և, քնկոտությունը պատճառ է դառնում ծուլության ու ոչ արդյունավետ աշխատանքի։

600
քուն-1

Մենք լինում ենք եռանդով լի այն դեպքում, երբ քնում ու արթնանում ենք նույն ժամին։ Քունը խախտվելու դեպքում խախտվում է մեր առօրյան, պլանները, աշխատանքային արդյունավետությունը։ Լավ քունը լավ առավոտի երաշխիքն է։
Ուժերը վերականգնելու համար մարդն օրական պետք է քնի 7-10 ժամ։ Դա օգնում է կարգավորել ուղեղի աշխատանքը, լիցքավորվել և նոր օրը սկսել թարմ ուժերով։

Ահա մի քանի միջոց քունը կարգավորելու և անքնությունը վերացնելու համար։

  • Ժամը 14։00-ից հետո մի օգտագործեք կոֆեին պարունակող ըմպելիքներ
  • Մի սնվեք քնելուց մոտ 2 ժամ առաջ
  • Քնելուց 1 ժամ առաջ մի մտեք ննջասենյակ․ գնացեք միայն այն դեպքում, եթե արդեն պատրաստվում եք քնել
  • Քնելուց մոտ 1 ժամ առաջ հանգստացեք՝ խուսափելով հեռուստացույց դիտելուց։ Դրա լույսը խախտում է քունը։
  • Կարգի բերեք ինքներդ Ձեզ․ դա հանգստացնում է։
  • Լոգանք ընդունեք։
  • Սպորտով զբաղվեք առավոտյան և ոչ թե երեկոյան։
  • Եթե ունեք կենդանիներ, ապա փաղաքշեք նրանց։
  • Ընթերցեք գեղարվեստական գրականություն կամ ամսագրեր
  • Փորձեք վերլուծել օրն ու առանձնացնել 3 բան, որոնք Ձեզ դուր են եկել օրվա ընթացքում։
  • Զրուցեք որևէ մեկի հետ Ձեզ հետաքրքրող թեմաների շուրջ՝ զերծ մնալով զգացմունքային թեմաներից։
  • Քնելուց առաջ լույսը մեղմացրեք՝ օգտագործելով թույլ լամպեր։
  • Քնելիս լույսն ամբողջությամբ մարեք։
  • Լսեք մեղեդային երաշտություն։
  • Քնելուց անմիջապես առաջ ըմպեք երիցուկով կամ կատվախոտով թեյ։

Ահա մի քանի պարզ, բայց շատ կարևոր խորհուրդներ, որոնց հետևելու դեպքում խաղաղ ու հանգիստ քունն ապահովված կլինի։

 

In this article


Join the Conversation