Մենք արդեն խոսել ենք այն մասին, թե ինչպես կրեատիվ գովազդը կարող է իսկապես հեղափոխական լինել գովազդի աշխարհում և այնպես տարածվել համացանցում, որ ոչ մի TV կամ բաններային գովազդային հարթակ երազել անգամ չի կարող:
Extra Gum ընկերության վերջին գովազդը դրա վառ օրինակն է: Այստեղ շեշտադրումն արված է էմոցիաների վրա: Գաղափարը պատկանում է Energy BBDOԼ թիմին: Հենց նրանք են որոշել գովազդ-ֆիլմ նկարահանել՝ մի ամբողջ պատմություն՝ հյուսված մաստակի շուրջ: Գովազդի հերոսներն անգամ անուններ ունեն՝ «The Story of Sarah & Juan»: Հոլովակը պատմում է այն մասին, թե ինչպես է մաստակը «ծանոթացնում» տղային ու աղջկան և ուղեկցում նրանց կյանքի բոլոր կարևոր ու ռոմանտիկ պահերին՝ դառնալով դրանց լուռ վկան:
Գովազդային հոլովակը ընդամենը 20 օրում ունի արդեն ավելի քան 10 միլիոն դիտում YouTube-ում: Եվ դրա հիմնական պատճառն այն է, որ հոլովակը բոլորովին էլ մաստակի մասին չէ, այլ մարդկային զգացմունքների, որ հարազատ են յուրաքանչյուր դիտողի սրտին:
In this article
- ԲԻԶՆԵՍ
- ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
- ՆՈՐԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
- ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ
- Extra Gum
- Extra Gum գովազդ
- Extra Gum մաստակ
- The Story of Sarah & Juan
- YouTube
- YouTube գովազդ
- ամուսնության առաջարկություն
- առաջարկություն
- բրենդ
- բրենդներ
- գլուխգործոց
- գովազդ
- Գովազդային գլուխգործոցներ
- գովազդային տեսահոլովակ
- ծամոն
- ծամոնի գովազդ
- կրեատիվ գովազդ
- մաստակ
- մաստակի գովազդ
- ռոմանտիկ
- ռոմանտիկ հարաբերություններ
- ռոմանտիկ պատմություն
- ռոմանտիկ սիրո առաջարկություն
- ռոմանտիկ ֆիլմ
- սեր
- սիրային հարաբերություններ
- սիրային պատմություն
- սիրո մասին
- Տեսահոլովակ
Join the Conversation