Ժամանակակից փոքր բիզնեսը փոփոխությունների կարիք ունի, որի հիմքում ընկած է ընկերության մշտական կատարելագործումը:
Մշտապես տարբերվեք
Ընկերության գործունեությունը պետք է տարբերվի իր ոճով, լոգոտիպով ղեկավարման առանձնահատկություններով:
Հաճախորդները պետք է կարողանան տարբերել Ձեր ընկերությունը մյուսներից, պետք է կարողանալ ստեղծել մրցակցություն, որից կախված կլինի ընկերության արդյունավետությունը:
• Վերլուծեք, թե ինչպես են ընկալում Ձեր ապրանքանիշը
• Անցկացրեք հարցումներ
• Բարձրացրեք ընկերության հեղինակությունը տարբեր մեթոդներով
Երբեք համարձակ քայլերի մի դիմեք և մի փորձեք կարճ ժամկետներում հասնել արդյունքի՝ օգուտի փոխարեն վնաս հասցնելով ընկերությանը:
Բաց եղեք հաճախորդների առջև
•Օգտագործեք հաղորդակցման հնարավորությունները, կազմակերպեք հանդիպումներ՝ ներկայացնելով ընկերության արտադրանքն ու բոլոր հնարավորությունները, հաճախորդների գիտակցության մեջ ձևավորեք փորձագետի հատկանիշներ:
• Իրականացրեք դա առանց գովազդի ու մարքեթինգի՝ դիտարկելով ընկերությունը ոչ թե վաճառողի, այլ գնորդի տեսանկյունից:
• Բաց քննարկում անցկացրեք և պարզեք բոլոր թերությունները, նախքան մրցակիցները կկռահեն դրանք:
Եղեք հետևողական
- Երբեք մի հուսահատվեք՝ հանդիպելով խոչընդոտների ու դժվարությունների: Շատ դեպքերում անհաջողությունները կարող են օգտակար լինել, քանի որ արդյունավետ լուծումները երբեմն ի հայտ են գալիս հենց անհաջողությունների հանդիպելիս: Մի փորձեք շտապել վերացնել խնդիրները մակերեսային լուծումներ փնտրելով, այլ արմատապես վերացրեք դրանք:
- Վերլուծեք հաճախորդների վարքագիծը, առաջարկի ու համագործակցության մերժումը դեռ չի նշանակում վերջնական հրաժարում:
- Հետևողական եղեք ձեր քայլերում և հաշվարկեք նաև հնարավոր ռիսկերի հավանականությունը:
Լինել հետևողական նշանակում է առաջ շարժվել փոքր քայլերով, դրսևորել կամքի ուժ, պատրաստ լինել հաղթահարելու դժվարությունները:
Փնտրեք ճիշտ ուղիներ
- Մշտապես փնտրեք հաճախորդների պահանջները բավարարելու միջոցով գումար աշխատելու եղանակներ: Դա է խոշոր ընկերությունների՝ հաջողության հասնելու բանալին:
- Ժամանակ առ ժամանակ ուսումնասիրեք շուկան
- Պահպանեք հաճախորդների հետ շփումը
- Աստիճանաբար զարգացրեք բիզնեսը
- Պարզեք հաճախորդների ցանկություններն ու պահանջները և փնտրեք ճիշտ լուծումներ:
Մի եղեք ժլատ
Սեփական բիզնեսը նույնականացվում է արագ ստացվող ու խոշոր գումարների հետ: Ցանկացած շուկայում գոյություն ունի մրցակցություն, և մշտական հաճախորդներ ունենալու համար պահանջվում է ավելի քան 2 տարի:
Սուղ ֆինանսական հնարավորության դեպքում փոքր բիզնեսը բաժանվում է երկու մասի՝ վերածելով այն ավելի թույլ բիզնեսի: Որքան քիչ են ձեր ցանկությունները, այնքան շատ է այն նպատակի վերածելու և իրականացնելու հավանականությունը: Նույնիսկ փոքր ընկերությանը հնարավոր չի լինի հաղթել, եթե այն առաջնորդվում է ոչ թե քանակի, այլ որակի սկզբունքով:
Join the Conversation