Մեզնից յուրաքանչյուրն իր տեսակի մեջ առանձնահատուկ է ու դրանով պայմանավորված ունի անհատական մտածողություն, ինչը դրսևորվում է գործողությունների ստրատեգիայի, աշխարհընկալման, շրջապատող...
Կյանքի ռիթմը, տեղեկատվության մեծ հոսքը, ծանրաբեռնվածությունն ու շարունակական սթրեսները բացասաբար են անդրադառնում ուղեղի աշխատունակության ու արդյունավետության վրա:
Գովազդի գլխավոր նպատակը մարդկանց մոտ ապրանքը գնելու հետաքրքրություն առաջացնելն է։ Տեղեկատվության 80%-ը մենք ստանում ենք տեսողական ընկալման միջոցով, ուստի գույների...
Արթնանալ սովորական աշխատանքային ժամից մի քանի ժամ ուշ, աշխատել անկողնու մեջ, ընթացքում սնվել ու շարունակել աշխատել։ Տան պայմաններում աշխատելը հաճելի...